05.05.2016
Преструктурирането на слабо представящи се търговски центрове и промяна на микса от наематели характеризираха 2015 г. без нови проекти. Нови марки като CCC и Forever 21 направиха своя дебют. Във високия клас Tommy Hilfiger влезе с монобранд магазини, Philipp Plane откри бутик в София.
Други тенденции са възраждане на интереса към малки търговски центрове в областните центрове и навлизане на силните марки в ниския и среден ценови клас към областните градове - H&M откри магазин в S Mall в Сливен, Hippoland - в Katina Center в Добрич, Terra Nova - в Panorama Mall в Плевен.
Наемите на първокласни площи в добре работещите молове достигнаха 27 евро/кв.м в София. Търсенето на площи за аптеки, дрогерии, магазини за органични продукти и др. засили цените по търговските улици и на бул. "Витоша" те достигнаха 46 евро/кв.м за площ между 100 и 150 кв.м.