Новини

Нови марки навлизат на пазара

05.05.2016

Преструктурирането на слабо представящи се търговски центрове и промяна на микса от наематели характеризираха 2015 г. без нови проекти. Нови марки като CCC и Forever 21 направиха своя дебют. Във високия клас Tommy Hilfiger влезе с монобранд магазини, Philipp Plane откри бутик в София.

Други тенденции са възраждане на интереса към малки търговски центрове в областните центрове и навлизане на силните марки в ниския и среден ценови клас към областните градове - H&M откри магазин в S Mall в Сливен, Hippoland - в Katina Center в Добрич, Terra Nova - в Panorama Mall в Плевен.

Наемите на първокласни площи в добре работещите молове достигнаха 27 евро/кв.м в София. Търсенето на площи за аптеки, дрогерии, магазини за органични продукти и др. засили цените по търговските улици и на бул. "Витоша" те достигнаха 46 евро/кв.м за площ между 100 и 150 кв.м.

Доклад за град София за първото полугодие на 2022 г.

15.09.2022

Доклад за град София за първото полугодие на 2022 г.  Пазарът на бизнес имоти у нас продължава да показва признаци на подобрение спрямо състоянието му по време на COVID пандемията, сочи докладът Sofia City Report за първото полугодие на 2022 г., публикуван от консултантската компания JLL с под...

Научи повече

Доклад София град H2 2021

02.03.2022

Доклад София град H2 2021 - По-силното търсене на офис площи през 2021 г. бележи началото на процеса на възстановяване София, 1 март 2022 г. - След като преодоля предизвикателствата, породени от пандемията COVID-19, българският пазар на бизнес недвижими имоти показва признаци на възстановяване. Пре...

Научи повече

Направиха първа копка на най-големия ритейл парк в България

19.10.2021

Първа копка на най-големия  ритейл парк в България бе направена днес (19.10.2021) в град Перник.  Ритейл парк Перник Плаза, с инвестиция от над 20 милиона лева, ще бъде най-голямата комерсиална, зона предоставяща търговски площи в града и региона и един от най-мащабните и със сигурност най...

Научи повече