Новини

Нови марки навлизат на пазара

05.05.2016

Преструктурирането на слабо представящи се търговски центрове и промяна на микса от наематели характеризираха 2015 г. без нови проекти. Нови марки като CCC и Forever 21 направиха своя дебют. Във високия клас Tommy Hilfiger влезе с монобранд магазини, Philipp Plane откри бутик в София.

Други тенденции са възраждане на интереса към малки търговски центрове в областните центрове и навлизане на силните марки в ниския и среден ценови клас към областните градове - H&M откри магазин в S Mall в Сливен, Hippoland - в Katina Center в Добрич, Terra Nova - в Panorama Mall в Плевен.

Наемите на първокласни площи в добре работещите молове достигнаха 27 евро/кв.м в София. Търсенето на площи за аптеки, дрогерии, магазини за органични продукти и др. засили цените по търговските улици и на бул. "Витоша" те достигнаха 46 евро/кв.м за площ между 100 и 150 кв.м.

Анализ на пазара на бизнес имотите в София - H1 2025

22.08.2025

Пазар на бизнес имоти През първите шест месеца на 2025 година, инвестиционната активност достигна приблизително 160 милиона евро, от които повече от 70% от обема беше постигнат през второто тримесечие на годината. Офис сегментът доминира пазара, отчитайки 70% от общите инвестиции, следван от индуст...

Научи повече

Пазарът на бизнес имоти в София за Н2 2024 г.

03.03.2025

Пазар на бизнес имоти   През 2024 г. инвестиционната активност на пазара на бизнес имоти в България отбеляза ръст, като общият обем на придобиванията надхвърли 360 млн. евро. Компаниите от сектора на високите технологии се утвърдиха като ключови участници на пазара, сключвайки редица значими ...

Научи повече

Анализ на пазара на бизнес имотите в София – H1 2024

02.09.2024

Инвестиционен пазар     Общият обем на инвестициите за Н1 2024 г. достигна 78,50 млн. евро, отбелязвайки леко увеличение спрямо 73,95 млн. евро през първото полугодие на 2023 г. Разпределението на сделките обаче се промени значително. Индустриалният сектор доминираше с 71,40 млн. евро, ...

Научи повече