Новини

Нови марки навлизат на пазара

05.05.2016

Преструктурирането на слабо представящи се търговски центрове и промяна на микса от наематели характеризираха 2015 г. без нови проекти. Нови марки като CCC и Forever 21 направиха своя дебют. Във високия клас Tommy Hilfiger влезе с монобранд магазини, Philipp Plane откри бутик в София.

Други тенденции са възраждане на интереса към малки търговски центрове в областните центрове и навлизане на силните марки в ниския и среден ценови клас към областните градове - H&M откри магазин в S Mall в Сливен, Hippoland - в Katina Center в Добрич, Terra Nova - в Panorama Mall в Плевен.

Наемите на първокласни площи в добре работещите молове достигнаха 27 евро/кв.м в София. Търсенето на площи за аптеки, дрогерии, магазини за органични продукти и др. засили цените по търговските улици и на бул. "Витоша" те достигнаха 46 евро/кв.м за площ между 100 и 150 кв.м.

Анализ на пазара на бизнес имотите в София – H1 2024

02.09.2024

Инвестиционен пазар     Инвестиционен пазар. Общият обем на инвестициите за Н1 2024 г. достигна 78,50 млн. евро, отбелязвайки леко увеличение спрямо 73,95 млн. евро през първото полугодие на 2023 г. Разпределението на сделките обаче се промени значително. Индустриалният сектор доминираш...

Научи повече

Анализ на пазара на бизнес имотите в София Н2 2023 г.

04.03.2024

Инвестиционен пазар Предпазливото поведение, наблюдавано при инвеститорите през първото полугодие на 2023 г., продължи и през второто полугодие. Основната причина за това изглежда е високата цена на финансиране, тъй като лихвените проценти за инвеститорите са достигнали 6,5 – 7,5%, което осно...

Научи повече

Пазарът на бизнес имоти в София за Н1 2023 г.

11.09.2023

Инвестиционен пазар През първата половина на 2023 г. се наблюдава умерена инвестиционна активност, като повечето сделки са съсредоточени в офис сегмента. Предпазливото поведение на инвеститорите може да се обясни с очакванията им за глобално икономическо забавяне и потенциално повишение в размера н...

Научи повече